המפגש הראשוני עם הלקוח

כשזה מגיע לדף נחיתה מחיר הוא לא השיקול המרכזי. כמובן שקיימת מגבלת תקציב לכל עסק אבל דף נחיתה הוא הפנים שלכם, המקום הראשון שבו הגולש נפגש עם מה שיש לכם להציע לו ולכן, לפני הכל, עליכם לחשוב איזה מסר ראשוני תרצו להעביר לו. כשמדברים על מסר אז לא מתכוונים לסיסמאות, להפך, במקרה הזה כדאי להיות קצרים ועניינים ולוותר על סלוגנים חביבים למיניהם. לרוב הם חסרי תכלית. גשו ישר לעניין, הכינו מסרים קצרים וקולעים והכי חשוב, אל תפספסו את ההזדמנות להעביר אותם באמצעות תמונות. הויז'ואל, כלומר המראה החיצוני והניראות של דף הנחיתה, לצד העימוד והעיצוב של התמונות והאלמנטים הגרפיים שבו, הוא אחד הכלים החזקים ביותר שלכם להעביר את המסר גם ללא מילים.

דף נחיתה מחיר מול תועלת

נחזור רגע לעניים של בירוקרטיה: דף נחיתה מחיר ועלויות. בכל זאת, כסף הוא שיקול והתקציב מוגבל. דף נחיתה מחירו יכול לנוע בין מאות לאלפי שקלים. ישנם אתרים שמציעים לעשות זאת בשיטת "עשה זאת בעצמך" והאפשרות השנייה היא לגשת למקצוענים בחברה לבניית אתרי אינטרנט וקידום אתרים ולבקש שהם יעשו זאת עבורכם. אם אתם מחפשים דף נחיתה אפקטיבי שיביא לתוצאות אז האפשרות השנייה היא הטובה ביותר. למה? מאותה סיבה שאם אתם לא מתמחים בעריכת דין אז לא תייצגו את עצמכם בבית המשפט לא תכסחו בהוצאות שכר טרחה לעורך דין מקצועי ומנוסה. להבדיל, ושלא תצטרכו להגיע לבית המשפט חלילה, גם בבניית אתרים ודפי נחיתה מחיר המקצועיות הוא לא משהו שתרצו להתפשר עליו אם אתם רוצים לנצח. במקרה הזה ניצחון משמעו המרות מרובות ככל הניתן.

איך בונים דף נחיתה מקצועי?

בבניית דף נחיתה יש למקד מטרה אחת ולא להתפזר. על מנת שהגולש יבצע את הפעולה שאתם רוצים שהוא יעשה, עליכם להגדיר אותה באופן ברור. למשל, הצטרפות למועדון חברים, הרשמה לניוזלטר, רכישת מנוי וכדומה. את המטרה יש לתרגם לכותרת ראשית. טקסט מרובה כותרות הינו בגדר "תפסת מרובה-לא תפסת". נסחו כותרת ברורה, בצרוף הסבר ברור ותמציתי לכותרת. יש לוודא שהעיצוב תומך בכותרת אבל גם שהוא נקי ובהיר ואיננו גוזל את תשומת הלב מביצוע הפעולה, להפך, עליו להיות מפתה מספיק על מנת שהגולשים יבצעו פעולה כרצונכם. אפשר לעודד אותם לביצוע פעולות על ידי הגדרת זמנים, כגון "10 שניות בלבד ואתם חברי מועדון". אל תחששו לצרף וידאו לדף נחיתה מחיר אולי גבוה יותר אבל אם עושים שימוש נכון בסרטון מקצועי ומעניין אז גם ההמרות יהיו גבוהות יותר. דבר אחרון- בזמן העיצוב וודאו שהוא מתאים למיתוג שלכם, לצבעי הלוגו ואל תחששו לעשות שימוש בריבוי תמונות אם המוצר שלכם הוא למשל עיצוב פנים או אדריכלות. אפשר בהחלט להציג מספר עבודות, כל עוד התמונות מגרות להציץ עליהן וכמובן לא לשכוח את ההנעה לפעולה, בדרך ישירה או עקיפה. למשל, כשזה נוגע לעיצוב: "היכנסו לעולם ההשראה". אפשר גם ליצור הנעה לפעולה הכוללת תמורה כלשהי, כגון הטבה ייחודית, ייעוץ ראשון חינם וכדומה.

בידול ומיצוב המוצרים בדף הנחיתה

המון פעמים עסקים מרגישים צורך לספר על עצמם, להראות את המוצרים שלהם ולהסביר עד כמה הם הכי "איכותיים". לא בשביל זה בונים דף נחיתה במחיר של אלפי שקלים. אתם יכולים כמובן לפרגן לעצמכם תמיד אבל את הגולשים זה קצת פחות מעניין. מה שכן מעניין אותם הוא איזה פתרון אתם מציעים. לפיכך שני הדגשים החשובים בקביעת המסרים בדף נחיתה הם:
  1. לכתוב בקצרה על איזה צורך המוצר שלכם עונה ואיזה בעיה הוא פותר ללקוח.
  2. להדגיש מה התועלות והיתרונות שלכם על פני אחרים. המיצוב של המוצר צריך לבוא לידי ביטוי בדף אבל גם, חשוב מאוד- הבידול שלו מהמתחרים. שימו לב שהמילה "איכות" היא לא בהכרח יתרון יחסי על פני אחרים. איך תדעו? תעשו בדיקה על המתחרים ותראו מה הם מציעים. ככה תוכלו להגדיר במה אתם טובים יותר ולמה כדאי להכנס דווקא אליכם.

אז מה דעתכם? מעניין אתכם? דף נחיתה מחירו, עיצובים אפשריים, תוכן, הנענה לפעולה ועוד? למידע נוסף, כתבו לנו את שמכם ומסרו איך תרצו שנחזור אליכם>>

השאר לנו פרטים ונחזור אליך

כתוב תגובה באמצעות הפייסבוק